ایده شماره31
ایده شماره31

پیشنهاد شماره 31
مهدی یاور گرامی از شهرکرد
سلام یه ایده داشتم شاید یکم متفاوت باشه از ایده هایی که دوستان میدن ولی بنظر من میتونه کلا تاثیر گذار باشه
ایده من اینه : ازونجایی که مردم (متاسفانه) عقلشون ب چشمشونه
 جوونای مهدوی(مخصوصا پسرا چون واسشون ممکن تره) در اوج پاکی،ظاهری آراسته داشته باشن و تا جایی که دین این اجازه رو میده تیپ یا ظاهر خوبی ( تا جای ممکن به روز) رو داشته باشن و اون موقع اگه بخوان دم از امام زمان بزنن و معارف مهدوی رو بیان کنن خیلی بهتر ازشون می پذیرن.

مثلا من خودم دیدم کسی که خارج رفتس و حرفِ منِ نوعی رو به زبون بیاره بیشتر ازش میپذیرن و اون هم بخاطر اینه که فکر میکنن دین من وراثتی هستش حالا هرچقدر هم که من مقید باشم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: ایده های مهدوی، ،
نویسنده : مهدیار
تاریخ :